Roel Valkema heeft meegedaan aan Kerkenpad op 20 juni; dit schrijft hij er over.
Het was die dag heel mooi weer, fijn om dan op de fiets te zitten!
Wel jammer dat er niet zoveel deelnemers waren: tenminste..... er lagen nog stapels routebeschrijvingen.
Verder heb ik niet alle knooppunten die werden aangeraden gefietst: de langste route wilde mij van de kerk in Peize naar nr. 21 laten fietsen.
Dat was me te ver, dan zou ik helemaal in Eelde-Paterswolde uitkomen!
Toen ben ik maar weer teruggegaan.
Roel Valkema


