U bent een bestaande of nieuwe inwoner van de Gemeente Noordenveld of in de omgeving daarvan en wilt graag lid worden van onze Protestantse Gemeente Roden Roderwolde? In alle situaties: Van harte welkom.
U kunt zich aanmelden bij de ledenadministratie: Walter Westhoff, e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. U krijg dan een formulier waar u de gewenste en nodige gegevens kunt invullen.

Een paar belangrijke wetenswaardigheden over onze kerkelijke gemeente:

• Namen en adressen van nieuw ingekomen leden worden doorgegeven aan het wijkteam waarin nieuw ingekomen leden vallen. Er komt iemand van het wijkteam op bezoek. Naast kennismaking ontvangt u een enveloppe met informatie o.a. over het jaarboekje, activiteitenboekje en de vraag of lidmaatschap van ons informatieblad Kerknieuws gewenst is (digitaal of thuis bezorgd).
    Zie verder uitgebreide gegevens hieronder:
  • Nieuws uit onze kerkelijke gemeente kunt u lezen in ons informatieblad ‘Kerknieuws’. Dit blad wordt maandelijks uitgegeven, uitgezonderd in de vakantietijd; dan wordt het nieuws over twee maanden verspreid.
  • Verantwoordelijk voor de uitgifte van Kerknieuws is Stichting Kerknieuws. Ter bestrijding van de kosten van drukwerk, papier, apparatuur enz., wordt een bijdrage gevraagd van € 11,50 per jaar, als het blad bij u thuis in de brievenbus wordt bezorgd. Betaling uitsluitend via automatische incasso.
    Voor het aanvragen kunt u via deze link een aanmeldformulier downloaden.
  • Via deze link kan een formulier worden gedownload voor een digitaal abonnement op Kerknieuws voor € 5,00 per jaar. Betaling uitsluitend via automatische incasso. Voor vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met het hoofd van de bezorging, de heer Piet de Jong: telefoon 06 25 32 08 16 (bij voorkeur tussen 17.00 en 19.00 uur). E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Regelmatig wordt door de scriba van onze gemeente een ‘Kerkgroet’ gestuurd per e-mail. Als u deze wenst te ontvangen, graag uw e-mailadres doorgeven aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Uitgebreide informatie over onze kerkelijke gemeente vindt u in onze website www.pkn-roden.nl
    Kunt u iets niet vinden of hebt u vragen, mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hopen dat u zich thuis zult voelen in onze kerkelijke gemeente en ontmoeten u graag tijdens kerkdiensten en kerkelijke activiteiten en bijeenkomsten.