header_gerard_b.jpg

kopkerknieuwsklein.jpg

Kerknieuws

Het informatieblad 'Kerknieuws' van onze gemeente verschijnt eenmaal in de vier weken, uitgezonderd in de zomervakantie.
Het zomernummer geldt voor acht weken.

Het Kerknieuwsrooster 2024 (Jaargang 28) met verschijningsdata en details is hier>>> in te zien.

Voor een abonnement op Kerknieuws vragen we een bijdrage van € 11,50 per jaar, te betalen via automatische incasso
U kunt hier>>> een aanmeldingsformulier downloaden.

Een digitaal abonnement is ook mogelijk voor € 5,-- per jaar via automatische incasso.
U kunt hier>>> een aanmeldingsformulier voor een digitaal abonnement downloaden.

Voor meer informatie kunt u mailen naar penningmeester A. Wouda: e-mailcontact>>>

Kopij voor Kerknieuws
U kunt kopij met bijlagen inzenden tot 8 dagen voor de verschijningsdatum van een nummer naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Druk- en Kopieerwerk
Het afdrukken en bezorgen van Kerknieuws wordt geregeld door Paulus Lublink, Piet de Jong, Jan de Reus en Anton Brens.

Woensdag: Kopieerdag!
- Kopieerwerk wordt uitgevoerd op woensdag, het af te drukken werk uiterlijk dinsdagavond inleveren via E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Een afdruk kopiëren is ook mogelijk, maar de kwaliteit wordt dan slechter.
- Is gekleurd papier gewenst: dit tenminste een week van tevoren melden bij Paulus Lublink E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Het ophalen van drukwerk is te regelen met Paulus Lublink E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
of met de hoofdkoster: T: 050-5019390 of M: 06 30609503- E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor onder meer de uitgave van 'Kerknieuws' werd in 1996 de Stichting Kerknieuws opgericht.
Meer dan 100 vrijwilligers helpen het bestuur bij het maken, kopiëren, vouwen en bezorgen van Kerknieuws.

F.A. de Jong - Voorzitter
Stieneke Snippe - Secretaris e-mail>>>