Activiteitenboekje 2023/2024 - Leerhuisprogramma 2023/2024

Jeugdactiviteiten: agenda - nieuwsbrief

Zondagmiddagverhalen - Op zeereis zondag 7 juli
OP ZEEREIS – ZONDAGMIDDAGVERHALEN

Deze 'zeereis' is helaas niet doorgegaan!
Er waren te weinig aanmeldingen. Waarschijnlijk heeft iedereen het druk met laatste feestjes, sportactiviteiten, etc. Voor wie nu denkt: o ja, ik had wel willen komen! Niet getreurd, we zullen volgend jaar nog eens de combinatie boot en picknick aanbieden. Tineke Braspenning - Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ouderenreisje 18 september
Uitnodiging voor de senioren (70+) van onze kerkelijke gemeente Roden-Roderwolde op woensdag 18 september.
De Ouderencommissie nodigt U uit voor een reisje naar Lemmer, waar wij het Woudagemaal bezoeken. Dit is het grootste nog functionerende stoomgemaal ter wereld en staat sinds 1998 op de Werelderfgoedlijst van UNESCO.
We mogen genieten van een kopje koffie/thee met wat lekkers erbij en krijgen daarna een rondleiding.
Na ons bezoek in Lemmer gaan we naar de ‘Postwagen’ in Tolbert voor een warm en koud buffet. Wij hopen om 20.00 uur in Roden terug te zijn.
Vertrekdatum woensdag 18 september om 13.00 uur vanaf het kerkgebouw Op de Helte (aanwezig zijn om 12.45 uur)
Van u wordt een eigen bijdrage gevraagd van € 25,00 per persoon. Vanwege de gestegen kosten is, indien mogelijk, een extra bijdrage van harte welkom.
Verzoek: Wilt u pas de bus instappen nadat u zich heeft gemeld en de enveloppe met bijdrage, voorzien van uw naam, hebt afgegeven? U kunt zich tot uiterlijk 10 september opgeven bij onderstaande personen:
Janny Groenboom T: 0505018246
Graag begroeten wij u op woensdag 18 september a.s. Namens de ouderencommissie, Reina Zoethout

Koffietijd Op de Helte
Tijd: elke woensdagmorgen vanaf 09.30 - 11.00 uur - Plaats: Op de Helte

STILTE zoeken, vinden, horen, zien
Elke vrijdag is de Catharinakerk toegankelijk van 11.00 – 12.00 uur voor een moment van rust en om in stilte een kaarsje voor een dierbare te branden.

Breviergebed op woensdagochtend in de Jacobskerk Roderwolde:
Elke woensdagochtend om 08.30 uur staat de kerk van Roderwolde open. We bidden een breviergebed. Drie psalmen, een Bijbeltekst, stilte, en voorbeden, afgewisseld met een gezang en de lofzang van Zacharias. Na ongeveer een half uur ga je verfrist de dag weer in. Van harte welkom. Je hoeft je niet aan te melden.