Voor opmerkingen en suggesties kunt u mailen naar:

De Websitegroep:
Systeembeheerder: Ds. Theo van Beijeren>>>
Bijhouden website - webmasters: Ada Waninge, Frits Bosman en Zwanny Kamp (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
Algemeen adviseur: Wim Bouter

mei 2022 - Is de website nog steeds actueel?
Inmiddels houden we al vele jaren onze kerkelijke website 'in de lucht'. We kunnen er niet meer zonder. Dezelfde groep als in het begin is nog steeds enthousiast en probeert de informatie zo actueel mogelijk te houden.
Maar dat kunnen we niet zonder medewerkering van de pastores en kerkelijke groepen. Soms zal een pagina niet meer actueel zijn omdat er nu eenmaal geen nieuws binnenkomt en misschien ook niets te vermelden is.
Maar de meeste informatie zal actueel zijn; daar kunnen onze lezers op rekenen. En opmerkingen en ev. aanvullingen zijn altijd welkom.

De websitemedewerkers

Op de volgende pagina's een terugblik