Activiteiten en Concerten
We plaatsen hier activiteiten en komende concerten, die niet alleen voor onze kerkleden interessant zijn; sommige kerkleden doen er wel actief aan mee.

Graag een activiteit of concert plaatsen? Mail naar de  webmasters>>>

10-jarig jubileum Vocalin Drenthe 16 maart in OdH
Stichting Vocalin Drenthe is in 2014 als een projectkoor begonnen. Het projectkoor voerde toen ‘The Armed Man’ uit in De Nieuwe Kolk in Assen. Omdat dit een groot succes was, heeft dirigent Roelof Bosma het initiatief genomen om Stichting Vocalin Drenthe op te richten. In de afgelopen tien jaar heeft Vocalin Drenthe op verschillende locaties in Drenthe, maar ook in New York prachtige koorwerken ten gehore gebracht. Het thema van de concerten is Jubileum, feest en verbinding.
Met ruim 70 aanmeldingen (uit de gehele provincie) worden twee feestelijke koorstukken ingestudeerd. Vocalin Drenthe heeft gekozen voor: Gloria van Antonio Vivaldi en de Krönungsmesse en het Ave Verum van Wolfgang Amadeus Mozart. De concerten worden gehouden op:
9 maart Grote Kerk, Emmen om 20.00 uur
10 maart Goede Herderkerk, Lomanlaan 2, Hoogeveen om 17.00 uur
16 maart Op de Helte, Touwslager 125, Roden om 20.00 uur Zie flyer

Concert Northern Voices 16 maart in Garmerwlode
Op zaterdag 16 maart voert kamerkoor Northern Voices onder leiding van dirigent Edwin Velvis het passieconcert ‘Agnus Dei’ uit in de 13e eeuwse kerk van Garmerwolde. Nadere informatie over dit concert kun je vinden in bijgaande flyer.
Kaarten zijn te reserveren op onze website www.northernvoices.nl
Hopelijk tot ziens op 16 maart in Garmerwolde. Jan Rusch

Kerkcafé: elke eerste zondag in de maand
KerkCafé is niet alleen bedoeld voor trouwe kerkgangers, maar vooral voor mensen die God niet of niet meer kennen, misschien wel zoek zijn naar God.
En mensen die om een of andere reden de weg naar de kerk zijn kwijt geraakt. Of mensen die eenzaam zijn, graag met anderen willen praten over levensvragen.
Kent u zulke mensen, dan kunt u ze doorverwijzen naar het KerkCafé.
Wij vragen gebed voor onze vaste gasten en voor onszelf. Bid u mee voor wijsheid en mogelijkheden om in deze tijd het evangelie uit te dragen?
Namens het kernteam KerkCafé, Heleen Noordhof - Voor info mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Facebook: @kerkcaferoden - Instagram:kerkcaferoden